poniedziałek, 30 marca 2015

Nieco polskiej jazdy / Some Polish cavalry


Witajcie po dość długiej przerwie. Przepraszam, że dawno nie pisałem, ale ostatnio nieco chorowałem. A jednak nie próżnowałem - pomalowałem dwie chorągwie polskiej jazdy kozackiej oraz jedna kompanię polskich dragonów.

Wszystkie modele wyprodukował Wargamer do Ogniem i Mieczem, pomalowałem je na zamówienie.

Hello after quite long time. I am very sorry I haven't written for so long. I was ill. But I have painted some miniatures during my illness - two units of Polish cossack-style cavalry and company of Polish dragoons.

All models are made by Wargamer for By Fire & Sword and painted as a commission.

6 komentarzy:

Michal DwarfCrypt pisze...

Welcome back:) Warto czekać na twoje prace,oj warto! I przy okazji najlepsze życzenia z okazji zbliżających się świąt!

Yori pisze...

Dzięki Michale! Jesteś czujny jak zawsze ;)

Maniex pisze...

Są rewelacyjni! Jakby żywcem wyjęci z Potopu czy Pana Wołodyjowskiego. A przy okazji zapytam dlaczego dragoni mają czerwone kubraczki? Wydawało mi się, że wojsko w tamtych czasach nosiło się na niebiesko (choć przyznam szczerze, że moja wiedza na temat tego okresu jest bardzo ograniczona).

Yori pisze...

Na czerwono wojsko też się nosiło :)

Dzięki Maniek za pochwałę :)

MiSiO pisze...

Piękni. Nigdy nie żałuję, że wstukałem adres Twojego bloga.

ShoutShot pisze...

Takie oddziały to potęga - R.E.W.E.L.A !!!