niedziela, 25 maja 2014

Grenadier 2014


Dziś zakończyła się doroczna impreza Grenadier 2014. W tym roku udało nam się uzyskać zaledwie kilka stołów. Większość z nich została poświęcona Drugiej Wojnie Światowej.
Today the annual Grenadier 2014 convent has ended. We have received only several tables this year. Most of them were dedicated for World War II.







Obrona Westerplatte - niemiecka agresja na Polskę w 1939 r.
Battle for Westerplatte - German aggression against Poland in 1939.






Kolejna bitwa gdzieś na terenie Polski w 1939 r.
Another battle somewhere in Poland in 1939.



Niemieckie czołgi w natarciu.
German Panzers in action.


Chain of Command - Normandia w skali 15 mm.
Chain of Command - Normandy in 15 mm.


Bardzo stara szkoła - Napoleonic Warfare - Newbury Rules...
The very old school - Napoleonic Warfare - Newbury Rules...


...oraz dopiero testowany Napoleon - Bogowie Wojny.
...and new beta-tested Napoleon - Gods of War.


DBA-RRR - Lojalisci w zwarciu z siłami parlamentarnymi.
DBA-RRR - the Loyalists against forces of Parliament.


9 komentarzy:

Bartek Zynda pisze...

Fajnie wyglądające gry a przy okazji to nominowałem Twój blog do Liebster Award 2014. Szczegóły na moim blogu: http://asienieboje.blogspot.co.uk/2014/05/liebster-awards-2014-i-got-nominated.html
Pozdrawiam,
Bartek

Phil pisze...

Beautiful tables, love the terrain...

sowabud pisze...

Byłem krótko w sobotę. W niedzielę miałem pobyc że 3 godziny coby nauczyć sie trochę o wrzesień1939, ale złapała mnie nerka i reszte niedzieli mialem z glowy.

Kadrinazi pisze...

Podpinam się pod nominację Bartka ze swoją :)
http://kadrinazi.blogspot.co.uk/2014/05/liebster-award-2014-nominacja.html

Pozdrawiam
Michał

Fromhold pisze...

Twojego bloga Piotrze nie mogło zabraknąć i na mojej liście nominowanych
http://fromholdblog.blogspot.com/2014/05/liebster-award-2014-nominacja.html
Pozdrawiam

szeperd pisze...

A kto tam rozkmniniał granie w DBA-RRR?

Yori pisze...

W DBA-RRR grał Jarek Kocznur z Pawłem Kurem.

Dzięki chłopaki za nominacje, chętnie Was nominuję, jak tylko znajdę chwile, aby się zapoznać z tą zabawą :)

szeperd pisze...

Dzięki za info ;)

Pnzr pisze...

I ode mnie też nominacja:
http://pnzr-wargaming-blog.blogspot.com/2014/05/liebster-award-2014.html

Pozdrawiam