wtorek, 7 stycznia 2014

Indiańscy łucznicy / Indian bowmen


Ostatnim razem gdy toczyliśmy bitkę - indiańscy łucznicy (sprzymierzeńcy Francuzów) otrzymali zaszczytny tytuł bohaterów dnia oraz odpowiednie wynagrodzenie w postaci skrzynki whisky. Powodowany zazdrością przeszukałem swoją szafeczkę z figurkami i wygrzebałem z niej blisterek Northstara z Indianami i łukami w środku. Trzech plemieńców już pomalowałem.

Last time when we fought a battle - the Indian bowmen (French allies) were granted with "heroes of a day" award and with a box of whiskey. Submitted to jealousy I made a search in my figure case and I found a blister with my own Northstar's Indians with bow. Three of this kind are already painted right now.

4 komentarze:

AWu pisze...

Jesteś ostatnio monotematyczny, ale w jakim stylu.. Pozazdrościć tych kwakrów (jak zwykle..)

sowabud pisze...

Czemu ja tak nie umiem malować?

Ray Rousell pisze...

Great looking figures!!!!

Yori pisze...

@AWu - tak się wkręciłem w temat M&T, że jeszcze trochę tego będzie w niedalekiej przyszłości :P

@Marcin - umiesz, umiesz!

@Ray - Thank Ray!!!! ;)