wtorek, 22 listopada 2011

Druga sotnia jazdy kozackiej / Second sotnya of Cossack cavalry


Skończyłem kolejną sotnię jazdy zaporoskiej i tym samym wszystkie moje turniejowe oddziały jazdy kozackiej już są gotowe. A przy okazji - planowanym terminem turnieju "Ogniem i Mieczem" jest 10-ty grudnia. Mam więc jeszcze nieco czasu na przygotowania. Teraz ruszam z pracami nad taborem.

Podczas przerw między malarskimi sesjami, wrzucałem sobie teledysk zespołu Haydamaky - doskonałej ukraińskiej grupy pop-folkowej. Klip jest dla mnie niezwykle inspirujący. Oprócz kozackich klimatów w muzyce - lubię sobie popatrzeć na przepiękne mołodycie, a przede wszystkim na mury Kamieńca Podolskiego. Dobrze jest zobaczyć tę twierdzę w tak doskonałej kondycji. Koniecznie obejrzyjcie ten teledysk!

I have finished another sotnya of mounted Zaporozhians thus all my tournament battlegroup Cossack cavalry units are already done. By the way the "Fire & Sword" tournament is planned for 10th day of december. So I have some time for preparations. Now I'm starting the works with the tabor.

During the breaks between painting sessions I watched the video clip of Haydamaky - the fine Ukrainian pop-folk band. The clip is great inspiration for me. Apart from Cossack feeling in the music - I love to look at the beautiful Ukrainian girls and the legendary borderland castle of Kamieniec Podolski. It's very nice to see the castle in excellent condition today. Enjoy the movie!


11 komentarzy:

Fromhold pisze...

Pięknie się mołojcy prezentują ;-)
Będzie jeszcze wspólna fotka Kozaków?
Pozdrawiam Artur

Yori pisze...

Dzięki! Będzie na pewno fotka gotowego turniejowego podjazdu. A potem - zapewne foto całości :)

The Angry Lurker pisze...

Good vid and figs.

szeperd pisze...

Powiem Ci, że dolewasz oliwy do ognia, który nazywa się 'mój apetyt na OiM' :)

Dzisiejszy oddział jest zgodny z tytułem Twojego bloga: nie dość, że historyczny, to do tego jeszcze fantastyczny!

AWu pisze...

Świetne modele, myślałem, że to 20 mm !

Yori pisze...

Dzięki chłopaki, cieszę się, że Wam przypadły do gustu :)

Thanks a lot mates, I'm glad you like these :)

Pryzmek pisze...

Świetni są! Yori, gdzie kupić tę wysoką trawę?

Pablo pisze...

Niezłe tempo :).
Wyglądają znakomicie.

PS. A sztandarek tak ładnie wycieniowany, czy to cienie na zdjeciu.

Paul´s Bods pisze...

They are beautifull!!!!
Greetings
Paul

Yori pisze...

Trawkę można kupić w Jadarze. A sztandar jest oryginalnie cieniowany przez producenta, czyli firmę Wargamer. Gdy kupiłem bloczek chorągwi - nie byłem przekonany do tych cieni, ale na drzewcu wygląda to całkiem fajnie :)

MiSiO pisze...

Bardzo kolorowi,bogate podstawki. Porównuję to do mojego malowania, gdzie widać pewną powtarzalność, to czasem zazdroszczę kozackiej fantazji :)

Liczę, że zagramy na jakimś turnieju!