niedziela, 21 lutego 2010

Warszawski turniej / Warsaw tournament

Wczoraj wziąłem udział w turnieju DBA. Rozegrałem sześć gier moimi Achemenidami. Jestem z nich bardzo zadowolony - wygrałem trzy razy i trzy gry wtopiłem. Zająłem piąte miejsce, zaś w ogólnopolskiej klasyfikacji uplasowałem się na siódmym miejscu.
Yesterday I participated in DBA tournament. With my Achaemenids I played six wargames. I'm very satisfied with them - I won three times and I also lost three battles. I had fifth place. Now I have seventh position at overall Polish DBA Classification.


Pierwszą bitwę rozegrałem przeciwko armii średniowiecznej Portugalii. Zostałem zmasakrowany przez ciężką kawalerię i kuszników. Nie miałem żadnych szans!
The first battle was against medieval Portugal army. I was slaughtered by heavy cavalry and crossbowmen. I had no chances!


Drugą bitwę grałem przeciwko Lombardom z okresu mrocznych wieków. Wymietli mi wszystkie oddziały na lewym skrzydle wliczając w to generała. Na szczęście moi Scytowie zdobyli obóz przeciwnika i psim swędem wygrałem bitwę!
The second battle I played against dark age Lombardians. They destroyed my all unit on my left wing and they killed my general. Fortunately my Scythians captured the camp and I won the battle!



W trzeciej grze walczyłem przeciwko Bułgarom. To była bardzo ciekawa rozgrywka. Przejąłem inicjatywę na prawym skrzydle i zatłukłem wrogiego wodza. I wygrałem!
The third battle was fought agaist medieval Bulgars. It was very interesting game. I took the initiative at right wing and I killed the enemy's general. The battle was won!



W czwartej bitce zapolowałem na słonia. Starłem się z Kartagińczykami. Ich armia została rozbita bez strat po mojej stronie! Wspaniałe zwycięstwo!
The fourth battle was elephant hunting. I clashed with Carthaginians. Their army was destroyed without casualties on my side! It was brilliant victory!



Piątą bitwę grałem przeciwko średniowiecznym Portugalczykom (znoooowu!). Przegrałem i basta :-(
The fifth battle was against medieval Portugueses (again!). I lost and I have no comments :-(


Szósta bitwa była najbardziej emocjonująca ze wszystkich tego dnia. Walczyłem przeciwko wczesnej Macedonii. Szala na wadze zwycięstwa przechylała się to w jedną, to w drugą stronę. Niestety palma zwycięstwa przypadła Makedonom. Gratulacje Pablo!
The sixth battle was the most impressive game at this day. I fought against early Macedonians. The the scales on balance was turned from side to side. But the victor's palm was taken by Macedonians. Congratulations Pablo!



To była bardzo udana próba siły mojej achemenidzkiej armii.
It was very successful attempt of my Achaemenid army's strength.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam!
A ja mam pytanie co do warmaster ancient. DBA fajne ale dla mnie
warmaster rules:)
abednarczyk1@wp.pl
Pozdrawiam

Prufrock pisze...

Beautiful army!