niedziela, 7 czerwca 2009

Wóz taborowy z lekkim działkiem


Prace nad taborem mają się ku końcowi. Dziś spod pędzla wyszło mi siedemnastowieczne działo samobieżne :). Patent stosowany przez Kozaków, którzy walkę taborem doprowadzili do perfekcji. Planuję jeszcze kilka takich wozów zmontować, zgodnie z zasadą, że "Bóg sprzyja tym, którzy mają silniejszą artylerię". Działka tego typu w akcji widać ślicznie w "Ogniem i Mieczem" Jerzego Hoffmana, w scenie bitwy pod Żółtymi Wodami. Po salwie kilku takich dział szarża polskiej husarii po prostu się zakończyła.

Lada moment skończę kolejne dwa wozy taborowe, co nie omieszkam na blogu zaprezentować. Zaś dziś pragnę jeszcze polecić nową stronę poświęconą systemowi "Ogniem i Mieczem", do którego to systemu właśnie te wozy maluję. Wiele działów strony jest jeszcze w budowie, ale już wkrótce będzie się można zarejestrować na forum strony.

3 komentarze:

Jarek pisze...

Cenzura na forum to rozumiem, ale tu? :)
Coś mi się wydaje, że chciałeś komuś odebrać przyjemność "Wielkiego Otwarcia" hihihihih

Yori pisze...

Ehh, szkoda gadać, skąd miałem wiedzieć, że działające forum ma nie działać, ale zacząć działać w przyszłości. Może mam trochę zalet, ale jasnowidzenie to nie jest moja mocna strona :)

Następnym razem dwa razy się zastanowię, zanim będę promować produkty pewnej polskiej firmy. Pod tym względem OWW2 jest o wiele lepsze, i tańsze, i bezpieczniejsze :)

rrober pisze...

Model pierwsza klasa - jak zawsze :)
Gratulacje !!!